داور نباید بازی را بیشتر از وقت های اضافه ادامه می داد
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا،‌ 'علی دایی' سه شنبه شب در نشست خبری بعد از بازی دو تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و راه آهن تهران در گفت و گو با خبرنگاران اضافه كرد:‌ متاسفانه این بازی در دقایق پایانی اتفاقات عجیبی داشت و در حالی كه وقت های اضافه به پایان رسیده بود، گل دوم را دریافت كردیم.

دایی اظهار داشت: در دقایق اضافه، اتفاقی نیفتاد كه داور سوت پایان را نزد و درست 36 ثانیه بیشتر كه داور اجازه ادامه بازی را داد، ما گل دوم را دریافت كردیم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران در حالی كه در بازی های قبلی شدیدا به نحوه قضاوت داوران اعتراض داشت، گفت: من هرگز به داوری اعتراض نكرده بودم و این نخستین بار بود كه به نحوه داوری اعتراض كردم.

دایی در خصوص این بازی اظهار داشت: بازی كاملا پایاپای انجام شد هر چند كه تیم صنعت نفت آبادان موقعیت های بهتری برای گلزنی داشت.

وی ادامه داد: مساوی، عادلانه ترین نتیجه این بازی بود اما تیم صنعت نفت آبادان به كمك داور سه امتیاز را كسب كردند.

دایی گفت: در بازی امروز به دلیل بازیكنان مصدوم و محروم از سه بازیكن جوان استفاده كردم كه تجربه اولشان بود. از عملكرد آنها رضایت دارم اما در یك لحظه دروازه تیم ما باز شد.

دایی ادامه داد: در دور برگشت در لحظات آخر گل نخورده بودیم و بعد از 12 بازی این اولین بار بود كه در دقایق پایانی گل خوردیم.

وی تصریح كرد: 8 بازی دیگر تا پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده است كه فقط دو بازی خارج از خانه داریم. سعی می كنیم در این مسابقات فاصله خود را با پایین جدول زیاد كنیم.

تیم فوتبال راه آهن تهران عصر امروز (سه شنبه)‌ در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با نتیجه 2 بر یك مقابل تیم صنعت نفت آبادان شكست خورد.ك/3

7104 / 1589





:: برچسب‌ها: جزیره , اروپا , لا ,
:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: